AYDIN AÇIK CEZAEVİ MÜDÜRLÜĞÜ 2021 YILI İÇİN 3 KISIMDAN OLUŞAN 40 KALEM KURU GIDA , 3 KALEM PİLİÇ ETİ VE 6 KALEM MANDIRA ÜRÜNLERİ İHALESİ 11.11.2020

AYDIN AÇIK CEZAEVİ MÜDÜRLÜĞÜ 2021 YILI İÇİN 3 KISIMDAN OLUŞAN 40 KALEM KURU GIDA , 3 KALEM PİLİÇ ETİ VE 6 KALEM MANDIRA ÜRÜNLERİ İHALESİ

İhale dokümanı için lütfen tıklayınız.

AYDIN AÇIK CİK 2021 YILI İÇİN 3 KISIMDAN OLUŞAN 40 KALEM KURU GIDA , 3 KALEM PİLİÇ ETİ VE 6 KALEM MANDIRA ÜRÜNLERİ İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/526811
1-İdarenin
a) Adresi : OSMAN YOZGATLI MAHALLESİ ATATÜRK BULVARI TELLİDEDE MEVKİİ 180/1 09100 EFELER/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 02562270038 - 2562261713
c) Elektronik Posta Adresi : metin.bulut@adalet.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı :

3 KISIMDAN OLUŞAN İHALE İÇİN 40 KALEM KURU GIDA , 3 KALEM PİLİÇ ETİ VE 6 KALEM MANDIRA ÜRÜNLERİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri : AYDIN AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ GENEL BÜTÇE AMBAR BÜROSU, OSMAN YOZGATLI MAHALLESİ ATATÜRK BULVARI TELLİDEDE MEVKİİ 180/1 EFELER/AYDIN
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 01.01.2021 tarihinden itibaren idarenin ihtiyaç ve taleplerine binaen peyder pey olarak belirttiği gün ve saatte teslim etmek üzere 31.12.2021 tarihine kadar malzeme alımı yapılacaktır. Malzemeler 4734 sayılı kamu ihale kanuna göre hazırlanan mal alımları denetim, muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerine göre teslim alınır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : AYDIN AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ GENEL BÜTÇE AMBAR BÜROSU, OSMAN YOZGATLI MAHALLESİ ATATÜRK BULVARI TELLİDEDE MEVKİİ 180/1 EFELER/AYDIN
b) Tarihi ve saati : 12.11.2020 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İhale konusu alımla nitelik ve nicelik bakımından benzerlik gösteren kamu ve özel sektör alımlarına ait  Kuru Gıda için ayrı, Tavuk Eti ürünleri için ayrı ve Mandıra ürünleri alımı için ayrı olmak üzere  alım, satım ve pazarlama işleri benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AYDIN AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ GENEL BÜTÇE AMBAR BÜROSU, OSMAN YOZGATLI MAHALLESİ ATATÜRK BULVARI TELLİDEDE MEVKİİ 180/1 EFELER/AYDIN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Atmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

1.Gıda Maddelerinin teslim programı: Ürünler siparişe istinaden periyotlar halinde peyder pey 31.12.2021 tarihine kadar teslim alınacaktır. 2.Siparişler faks, e posta veya telefon ile yüklenici firmaya bildirilecek, Gıda Maddeleri istenilen tarih ve saatte getirilecek, gelen gıda maddeleri Muayene Kabul Komisyonunca ,Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak gerekli muayene ve kontrolü yapıldıktan sonra teknik şartnameye uygun olan gıda maddeleri teslim alınacaktır. 3.Teknik şartnameye uygun olmayan gıda maddeleri tutanakla tespit edildikten sonra, verilen süre içerisinde değiştirilmek üzere iade edilecektir. Gıda maddelerinin tesliminde, yüklenici firma yetkilisi hazır bulunacaktır. Teslimat sırasında gerekli olan her türlü malzeme yüklenici firma tarafından sağlanacaktır. Teslim edilen malzemelerin her türlü yükleme , boşaltma ve deponun içine istifi hizmeti yükleniciye aittir. 4.İhale konusu ürünlerin teslimatı sırasında, özellikleri incelenmek amacıyla kontrolü yapılan (eksilen) numunelerin maliyeti ve bozulan ambalajların yenisi ile değiştirilmesi yükleniciye aittir. 5.Kabulü yapılarak teslim alınan ihale konusu ürünlerin tüketimi neticesinde herhangi bir zehirlenme veya sağlık açısından problem çıktığı takdirde, bu ürünlerin muayenesi uluslararası standartlara uygun olarak yürürlükte bulunan mevzuat hükümlerine göre yaptırılacaktır. Bu analizler sonucunda söz konusu ürünlerin, yürürlükte olan Türk Gıda Kodeksi Yönetmeliği hükümlerine uygun olmadığının tespiti halinde doğan maddi ve hukuki zarar ve ziyandan yüklenici firma sorumludur. 6. İdare ihale konusu alınacak ürünlerden analiz yapılmasına ihtiyaç duyduğu taktirde, Gıda maddelerinin, Türk Gıda Kodeksi ve ilgili TSE standardında belirtilen mikrobiyolojik, kimyasal ve kalıntı analizlerini, analiz, masrafları yükleniciye ait olmak kaydıyla, İl/İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğüne bağlı Laboratuvarda, idarenin belirlediği periyotlarda analiz yaptırılacaktır. 7.Getirilen gıda maddelerinin ambalajları üzerinde imalatçı firmaya ait markası, net kilogram, üretim ve son kullanma tarihleri belirtilecek ve çuval işi bakliyatın standart kilogramları da yazılı olması zorunludur. 8.Yüklenici Firma, Kuruma mal teslimi için giriş ve çıkışlarında güvenlik nedeniyle, kurumun uygulamış olduğu güvenlik tedbirlerine riayet etmek zorundadır.