AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KIRTASİYE VE BÜRO MALZEMELERİ SATIN ALIM İHALESİ 25.10.2023

AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

ihale dokumanı için lütfen tıklayınız 
2023-2024 YILLARI KIRTASİYE MALZEMESİ VE TONER ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2023/979522
1-İdarenin
a) Adı : AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : ZEYBEK MAH. İZMİR BLV. NO:58 09100 MERKEZ Efeler/AYDIN
c) Telefon ve faks numarası : 2562135000 - 2562124493
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2023-2024 YILLARI KIRTASİYE MALZEMESİ VE TONER ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı :

160 KALEM 2023-2024 YILLARI İL GENELİ KIRTASİYE MALZEMESİ ve TONER ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : 1) Aydın Devlet Hastanesi 2) Aydın Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi 3) Kuşadası Devlet Hastanesi 4) Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi 5) Çine Devlet Hastanesi 6) Didim Devlet Hastanesi 7) Nazilli Devlet Hastanesi 8) Aydın Atatürk Devlet Hastanesi 9) Söke ADSM 10) Aydın ADSM 11) Nazilli ADSM ve 12) Germencik Devlet Hastanesi 13) İl Sağlık Müdürlüğünün ilgili depolarına kurumların talepleri kadar peyder pey teslim edilecektir
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip idarelerinin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 15 (Onbeş) gün içerisinde ilgili idarelerin Sarf Depolarına teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Yüklenici sözleşme süresi içerisinde teslim zaman ve şartlarına 3 (Üç) defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde Kati Teminatı hazineye irat kaydedilir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 30.10.2023 - 14:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ - ZEYBEK MAH. İZMİR BLV. NO: 58 EFELER/AYDIN


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

İhalede yapılan teklif değerlendirmesi sonucunda yeterlik belgelerinin kontrolü ve teyidinden sonra birinci ve ikinci en avantajlı teklif veren firmalardan komisyonumuz numune isteyecektir. Firmalara ekaptan yapılacak tebligattan sonra numuneler belirtilen süre içerisinde ihale komisyonuna ulaştırılmak zorundadır.

Yazıcı ve fotokopi makinası tonerleri ile kartuşlar için istekliler katolog veya numune verebilecektir. Tonerler için sözleşme imzalandıktan sonra firmanın idareye teslim ettiği tonerler muayene kabul aşamasında denenecek uygun bulunmayan tonerler tutanak tutularak geri iade edilecektir. Diğer malzemelere ait alınan numuneler şahit numune olarak saklanacaktır. Şahit numunelerin dışında sözleşme imzalandıktan sonra 30 (otuz) gün içierisinde geri alınmayan numunelerden idaremiz sorumlu değildir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.