DIŞ TİCARET VE MÜŞTERİ BULMA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ 27.01.2017

Sayın Üyemiz;

1 Şubat 2017 Çarşamba günü saat:10.30’da Odamız toplantı salonunda Dış Ticaret ve Müşteri Bulma Teknikleri Eğitimi gerçekleştirilecektir. Eğitim 50 kişi ile sınırlı olup, eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilecektir. Ücretsiz olan eğitime katılım başvuru sırasına göre belirlenecektir. Katılım için Odamız 0256 218 09 09 dahili 131 nolu telefonundan İlknur ANNIAK’a kayıt yaptırılması gerekmektedir.

 

DIŞ TİCARET VE MÜŞTERİ BULMA TEKNİKLERİ

 

Eğitimin Amacı:

 

Eğitime katılacak üyelerimizin, ihracat çabalarını yönlendirebilecekleri en uygun, katma değeri en yüksek pazarları ve bu pazarlardaki potansiyel alıcı firmaları tespiti konusunda uygulama kabiliyetlerinin arttırılması amaçlanmaktadır.

Eğitimin İçeriği:

·       Pazar Araştırmasında Kullanılacak Teknikler.

·       Pazar Araştırmasında Önemli Bilgi Kaynakları Nelerdir?

·       İnternetin Pazar Araştırması İçin Bize Sundukları 

·       Pazar Araştırması İçin Kullanılacak Sitelere Üyelik Uygulaması

·       İthalat / İhracat İstatistiklerine Ulaşma Uygulaması

·       İthalat / İhracat İstatistiklerini Yorumlama Uygulaması

·       Hedef Pazar Seçimi İçin Ekonomik, Demografik, Lojistik, Kültürel Verilere Ulaşma Uygulaması

·       Hedef pazarlarda Ülke kültürleri ve sosyolojik açıdan tüketici tercihlerinin analizi

·       İnternet Üzerinden Yapılabilecek Rekabet Analizi Uygulaması

·       İhracatta Başarılı Olunabilecek Pazarların Tespitinde İpuçları

·       Farklı Hedef Pazarların Karşılaştırılmalı Değerlendirilmesi Uygulaması

·       Hedef Pazarlar İçin Fiyat Stratejilerinin Oluşturulması 

·      Hedef Pazarlarda İhraç Ürünü fiyat tespit aşamasında maliyet etkin unsurlar: lojistik giderleri, sigorta, gümrükleme masrafları, vergi, resim ve harçlar, ülke ve ürüne göre değişiklik arz eden diğer sair masraf ve giderler ve bunların istihbaratı

·       Uluslararası Pazarlarda Müşteri Bulma Teknikleri 

·      Tanıtım Yazısı Hazırlama Uygulaması

·   Avrupa Pazarından Müşteri Bulmak İçin Kullanılacak Sitelerin Ziyaret Edilmesi ve Potansiyel Alıcı Listesinin Oluşturulması Uygulaması

·       Sektöre Odaklı Sitelerin Tespiti ve Potansiyel Alıcı Listesinin Oluşturulması Uygulaması

·       Hedef Pazarlardaki Ticaret Sanayi Odalarının Üye Listelerine Ulaşma ve Potansiyel Alıcı Listesinin Oluşturulması Uygulaması

·       En Çok Ziyaret Edilen Elektronik Pazar yerlerine Ulaşma Teknikleri